Palec w dupie

Just another WordPress.com site

Osiągnięcie dokonane!

6 Komentarzy

Achievement unlocked! Ping! Przeczytałem cały wordpressowy blog Matki Założycielki. Jestem podglądacz, fetyszysta i mogę teraz znienacka wypalać na wpòł zapomnianymi wydarzeniami i embarasować MZ publicznie. Ha!
Tak na prawde to pozazdroszczę tu trochę. Ja sam zapomniałem jak pisać; choć podobno kiedyś nawet umiałem, to teraz zamiast rzucać mięsem rzucam drewnem. Sprawdzam czasem, jak znajdę, takie perełki jak zrzuty wątków z Sajfaja, czy wzloty i nieloty na RU albo niedokończone opowiadania i tak sobie myślę, że źle zrobiłem nie kontynuując mojej pisaniny. Choć trudno mi powiedzieć to z poważnym wyrazem twarzy, ale jakby mi ktoś teraz przyniósł owe rzeczy, które się kiedyś ze znajomymi pisywało, to bym mu szczerze powiedział że na prawdę chcę wiedzieć co dalej. Nie dowiem się niestety. Było, minęło. Chuj bombki strzelił, choinki nie ma.
To jest właśnie najciekawsze w czytaniu cudzego bloga, wydobył on we mnie straszne pokłady nostalgii i udowodnił, że nawet nostalgia już nie jest taka jak kiedyś.
Honorowego palca w dupę przyznam sobie, za nostalgię.

Written by palecw0

Czerwiec 23, 2011 @ 3:14 pm

Komentarzy 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zaczęłam dygotać: ileż haków masz na mnie?

    szprota

    Czerwiec 23, 2011 at 7:01 pm

  2. Mogę pokazać na migi.

    palecw0

    Czerwiec 23, 2011 at 7:15 pm


Skomentuj

