Palec w dupie

Just another WordPress.com site

Telefony.

leave a comment »

Zdarza sie to dwa razy w roku, najwiekszy klient zmienia swoj katalog, wiec ja, robotnicza mrowka, zapierdalam jak z palcem w dupie, robie nadgodziny i nie mam sily nawet na fejsbuka spojrzec po pracy. Wiadomosci nie czytam, co najwyzej te najciekawiej wygladajace tytuly chowam sobie w zakladkach, blogow nie pisze. Potem przyjda dwa tygodnie urlopu, ale to dopiero za miesiac.

Zryw letni mi jedynie uprzyjemnia to, ze kontrakt komorkowy mi o tej porze wygasa, wiec moge oddac sie telefonicznemu gadzeciarstwu. W tym roku pozbylem sie wcale przyjemnego milestone i zastapilem go nawet ciekawym desire z. Calkiem ciekawym, ale nie calkiem idealnym.

KURWA MAC.

Idiota, ktory wymyslil ten zawias ma ode mnie karnego kutasa, rozmiaru ktorego Zeus by sie nie powstydzil, gdy w postaci byka rznal Europe. Gdy pisze w nieprzewidzianej przez projektanta pozycji to mi sie telefon zamyka, gdy rozmawiam pod zlym kontem to mi sie otwiera. Racjonalizacja projektu na poziome iphona (tu pije oczywiscie do rozlaczania sie iphona4 gdy trzyma sie go pod zlym kontem w trakcie rozmowy). A najgorsze w tym wszystkim jest to, ze mi sie ten telefon zajebiscie podoba. Htc sense jest genialny, a klawiatura jest BARDZO wygodna.
Z jednej strony moze to po prostu mnie sie nigdy nie dogodzi, z drugiej – wtf htc?

A ten wpis jest doskonala okazja by potestowac klawiature. I choc wpisywanie polskich znakow uznalem za zbyt upierdliwe, za co przepraszam, to pisalo mi sie swietnie.
Moze nawet uzupelnie polskie znaki jak uda mi sie dorwac do komputera. O!

Written by palecw0

Lipiec 12, 2011 @ 12:42 pm

Napisane w masturbacja, Uncategorized

Tagged with , ,

Skomentuj

